Anne-Marie’s flower rug / Anne-Marie se blommat

Ek my suster se dogter, Anne-Marie, chat en deel altyd hekel idees via bbm. Toe ek met die Japanese blom begin het sy ook weggespring en ‘n mooi bonte gehekel. Ons stuur dan vir mekaar foto’s van ons flopperige pogings en giggel heerlik saam. En so tussen die giggel deur verbeter ons darem ons pogings tot dit na iets lyk. Sy het sommer voor my haar blom mat klaargemaak. Ek is mal oor die mooi bont kleure!

My sister’s daughter, Anne-Marie, is just as crochet-crazy as me! When our children are in bed by night (or not!) we text each other and do CAL’s together. When I started with my grey Japanese flower, she started with a random colourful one. We then send each other pictures of our floppy attempts and have lots of giggles. She finished her flower rug before me. I just love her version!

2photo photo

Goeie nuus! Ek is klaar met deel 2 van die blommat se foto-patroon! Ek wag net vir Anne-Marie om dit vir my deur te gaan, dan kan ek dit binne ‘n dag of twee opsit! Yay!!!

Good news! I’m done with part 2 of the flower rug photo tutorial. I’m just waiting on some feedback from Anne-Marie then I can post it in a day or two! Yay!!!

Ons koop altwee ons T-shirt wolle by https://www.facebook.com/50swolwinkel?ref=hl

We both buy out T-shirt yarn from https://www.facebook.com/50swolwinkel?ref=hl

Leave a Reply

